perjantai 14. maaliskuuta 2014

Mukavaa postia!

Näin upeat Inchiet sain tänään postissa Raija Annikilta, arpa arpoi jälleen minut, jolle lähettää kortit Askarteluvuoren ATC-haasteessa #15. Ja kiitos kyllä, Raija Annikki, perille tuli sinun edellinenkin korttilähetys. Tänään kuoressa oli myös "tavallisen" kokoinen ATC ja tässä se:
Hieno kortti täynnä monia yksityiskohtia ja niiden takana ajatuksia ja merkityksiä, aivan JÄRJETÖN ! Mun omat korttini kyseiseen haasteeseen olen postannut nimellä: Järjetön kohtalo eli mun blogiluettelosta löytyy kuvat. Ja minun kortit lähetän Merville!


3 kommenttia:

  1. Upeuksia nämä kortit.
    Ihanaa sunnuntaita sinulle.

    VastaaPoista
  2. Kiva jos tykkäät. Mukavaa viikkoa sinulle.

    VastaaPoista
  3. Heissan. Kyllä se on mun toinen blgi johon linkitit eli ei haittaa.Siinä on pääasiassa valokuvausta sun muuta ja tämä toinen on kortteja ja muitakin askarteluja. Mukavaa päivää sulle-näyttää aurinko paistavan ainakin täällä Nokialla.

    VastaaPoista